Miejsce pracy: ALWERNIA (32-566)
Twój zakres obowiązków:
-
Utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi Klientami i rozszerzanie współpracy poprzez aktywne pozyskiwanie zamówień
-
Telefoniczne pozyskiwanie nowych Klientów
-
Realizacja planów sprzedaży
-
Aktualizacja i przygotowanie baz danych
-
Monitoring i windykacja należności od klientów
-
Prowadzenie kompleksowego procesu sprzedaży w modelu doradczym
-
Współpraca z innymi działami firmy
-
Raportowanie do przełożonego i zarządu
Nasze wymagania:
-
Łatwość nawiązywania kontaktów przez telefon
-
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, organizacyjne i negocjacyjne
-
Umiejętności budowania oraz zarządzania relacjami z Klientami
-
Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją zadań i czasu
-
Zorganizowanie, kreatywność, optymizm
-
Zaangażowanie i otwartość na współpracę z innymi działami
-
Umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku i organizacji pracy własnej
-
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
-
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
-
Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
To oferujemy
-
Umowa o pracę
-
Prywatna Bezpłatna Opieka Medyczna
-
Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
-
Możliwość rozwoju zawodowego
-
Pracę w świetnej atmosferze i w zgranym zespole